Alicelindstrom

Min nya älskling

Var på ICA tidigare ikväll och hämtade ut ett paket! i paketet fanns detta:


Inget objektiv utan en objektivmugg
 
 
Kan säga att jag redan är små kär i den utan att ens ha testat den!
Den är super snygg, ser faktiskt ut som ett objektiv nästan..
Var så att Adara (några vet säkert vem hon är) hade en tävling, tänkte att vist, man kan väl vara med!
Blev 7kt överraskad när jag såg att jag vann! priset var en valfri vara från runns.se
såklart blev det en objektivmugg jag valde! ;)

den kom idag och blev en perfekt förpresent..

nu ska den testas, ses

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin