Alicelindstrom

Hemma från tovis

Hej, kom precis hem från Tova!! Vi hade hur grymt kul som helst!!!!
Vi fotade MEGA mycket när vi åkte madrass ner för en backe, ska he in dom på datorn imorgon och fixa dom så ni får se. Sen var vi inne, skrattade, kollade på bilder, åt ,skrattade, pratade , spelade pingis i tovas kök (utan bord) skrattade hahahah sa jag skrattade? Ajja vi hade iaf skoj
Hennes föräldrar och syskon är jätte trevliga och roliga ifall ni ville veta!
Tova: jag åkte inte på Max, hahhahahahaha
Nu ska jag strax duscha sen sova, skola imorgon da!
Ses

Vill bara säg välkommen till alla nya läsare, hoppas ni stannar!
Detta är en iPad bloggning, så ni får en gammal bild från dan före julafton som är lite UDDA!!!!!!
Kram


Anonym

dagens blogg är avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-151.html#comment

Rossanna

Hej fina, hoppas att du har haft en super härlig helg ;) Kram


blogg: http://rossannas.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin