Alicelindstrom

Är på match

-tidsinställt inlägg, pga att jag spela match-

Godmorgon, själv har jag varit vaken länge, hade iallafall tänk kliva upp fem i sju!
Just nu är jag säkert på match! spännande, berättar hur det går sen!
Har en till match senare idag, tror det är vid fyra!

Fått frågor om jag kan fota när vi spelar!
Svar till er som undrar: Det är inte så lätt att fota medans man spelar, så nej tyvärr.
Kanske ber min pappa ^^ heheh

ses
Om ni undrar något är det bara att ni frågar!

Malva

- Tack! :)

Fin bild.


blogg: http://mkdn.blogg.se/
Ninni

Söt bild. :)

Lycka till!


blogg: http://ninjapuff.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin