Alicelindstrom

2011 Juli-December

Här kommer fortsättningen på mitt år 2011!

Juli
Vi åkte på husvagns semester till Göteborg osv.
Var på släktträff

Augusti
Var i majas stuga och tältade på Bergön
Spelade fotbolls matcher
Bakade ^^
Skolan började
Pappa var i USA, fick ett teleobjektiv ♥


September
Började bli höst
Tog hem tredje plats i pumpatävling!

Oktober
Bakade Macarons för första gången
Hade foto på elevens val i skolan
Var med Tovis och fotade massa galna bilder
Höll på att bli en Avatar (bilden längst ner till höger) men tydligen är jag fortfarande människa, tror det iaf!
Pappa var i USA ännu mer, köpte massa fina kläder till mig. även godis till bella och hörlurar till mig !


November

Färgade underhåret lila, stor kärlek till det! ska låta det fara ut nu :(
Fotade ännu mer galna bilder med Tova på höstlovet då hon sovde hos mig!
Sen började det närma sig jul , och vi bakade pepparkakor

December
Målade vinternaglar
Fotade bella i snön
Slog in paket
Pappa var ännu en gång i USA och kom hem med två jultröjor och en Baltimore tröja, en Baltimore ravens keps
och Converse till mig!
Äntligen blev det fjärde advent
Och ÄNTLIGEN var det jul!
sen kom den riktiga snön och det blev kallt!
sen var det nyår och jag lyckades fota några bra bilder!


Det är väl så mitt år har sätt ut!
Har ju såklart gjort massa mer, men här var lite!
Del 1 hittar du här

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin