Alicelindstrom

2011 Februari-Juni

Jag börjar i februari, mest för att jag inte minns vad jag gjorde i januari, skapade bloggen 30 januari, så hann inte skriva så mycket!
Har försökt att ha med minst en bild på mig från varje månad! tror jag lyckades!

Mars
Fotade portätt med Maja
Köpte ny snowboard hjälp, åkte mke snowboard
31 mars köpte jag en Systemkamera!

April
Alla bilder är fotade med min systemkamera,
Fotade massa den månaden, 
Fick skor av farmor och farfar som var i kina
Majbrasa
Köpte en fjärr till kameran, funkar super !

Maj 
Fotade ännu mer,
bilden längst ner till vänster var jag med i en tävling och slutade på plats 13 av flera 100 bilder


Juni
Det blev sommar
Skolavslutning
Beställde bilder som jag fotat och ramade in dom
Åkte till mallorca med släkten, efetrsom det var så många bilder därifrån så blir det en egen bild:

Mallorca
Jag badade jätte mycket
åt glass drack massa dricka osv

Resten av månaderna får ni sen! tyckte det räckte med de första 6!

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin