Alicelindstrom

Varför mitt rum ser ut som det gör

Det är några av er som frågat varför jag tömmt mitt rum, och massa annat sånt!
hade tänkt att berätta det nu så alla har klart för sig och inte behöver undra!
Jag ska tapetsera om i mitt rum, har aldrig valt tapeter i det rummet! mamma valde dom när dom flyttade hit!
och just nu håller pappa på att tapetsera!
Jag kommer att ha en foto tapet på en vägg, och resten ska vara grått.
ni kommer ju såklart få bild sen när det är riktigt klart!

för några timmar sedan:

det kommer säkert bli jätte bra, även fast det inte ser så fint ut just nu!!

Gulligt av er att fråga, ni vet att det bara är att fråga om det är något ni undrar eller inte förstår!
ni behöver inte vara rädda, för jag bitts inte ..

kram

Frida

Vad ska det vara för bild på fototapeten?

någon du fotat själv?

Anonym

kan du inte lägga upp en film på hur det blir?

du gjorde ju en film förut, men det var länge sedan...

Wilma

SV: MEN DU ÄR FINAST!<33333


blogg: http://wilmaaan.blogg.se/
J e n n s a n s v ä r l d ♥

Kul att renovera.



Ps. jag såg att du inte har reklambannern från JH Shop uppe på din blogg. Maila [email protected] eller kommentera min blogg om du har frågor/önskemål kring samarbetet. Du kan alltid få koden på nytt och vi kan alltid disskutera ett nytt samarbete om du önskar det! :)


blogg: http://jennsansvarld.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin