Alicelindstrom

Melodifestivalen



Kommer du kolla på Melodifestivalen ikväll?
Viste faktiskt inte att den började nu, fick veta det igår typ!
Sitter och läser vilka som är med ikväll och några vet man ju vilka det är!
Sean Banan
The Moniker
Dead By April ♥
Loreen
är väl dom som jag "mest" hört talas om!
Tror det blir att jag tittar ikväll, har inget annat för mig lixom! är något dfghjaskgfwöäs fel på hela internet hemma!
man kan inte ens lyssna på musik! ska ringa pappa, men orkar inte..

eftersom att Dead by April är så grymmt bra, så hejar jag nog på dom ikväll!

vadå inte bra???
fast Sean Banan är också kung! :P

kram

Lilly

Tack så jätte mycket! :D kan bara säga detsamma :)


blogg: http://thavampyrbarn.blogg.se/
Linda - NY BLOGG!

Bloglovinbyte? :)


blogg: http://lindaelins.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin