Alicelindstrom

Upptäckt kärlek för frystfrukt <3

Nolife lördags kväll! sitter och ser på melodifestivalen just nu, i min onepiece, äter fryst frukt! var ingen som var så meega bra idag i mellon, fast jag har inte sett alla för vi är lite efter!
Gud vad jag längtar till om en vecka!! då har lov också! ska upp tidigt imorgon, match! en på förmiddagen och en senare på dagen! sista matcherna :( taggatagga
ha det så bra
uppdaterade blogg.se appen idag, fyy vad mycket grymmare den blev! ni som inte gjort det på ett tag så GÖR DET!!
gammbild som är instagramisifiserad


nicole- skånsk knasig tjej ♥

härligt, jag följer dig nu! :D


blogg: http://nikkkiis.blogg.se/
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Kikar in lite, hoppas du haft en bra helg. Surt att den redan är över men svårt att inte vara glad när snön nästan är borta, solen har skinit hela dagen och fåglarna sjunger sin vårmelodi :)

Har du haft en bra helg?


blogg: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin