Alicelindstrom

Tårttävlingen på skolan

Jag har fått en del frågor angående imorgon då det är tårttävling i skolan!
på min skolan brukar det vara tårttävling! då ska man i grupper (ca3-5) göra en tårta! sen från varje klass
går en tårta till final! den två tifigare åren som vi varit med gick vi till final. i femman kom vi delad fyra.
och ifjol trea! det man brukar ha vunnit är ett presentkort i kiosken!
man får tårtbottnar och grädde från skolan, men resten som redskap osv får man ta själv!


Vår tårta i femman. temat vra då: valfritt


Vår tårta i sexan (ifjol) temat var: vänskap

årets tema är världen, kommer inte berätta hur våran ska se ut, utan ni får bild imorgon!
ÖNSKA OSS LYCKA TILL!!!

jag tycker att tårttävling är mega skojj!! man slipper ju jobba. vi har vanliga lexioner fram till 12.00 och då börjar det!

kram
bara roligt att ni undrar saker, det är bara att fråga ;)

Amelia

Veckans blogg är nu avslutad! gå in och kolla om du vann :)


blogg: http://amelializetteholmgren.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin