Alicelindstrom

Sitter hos frisören

Sitter hos frisören nu!! skojskoj! kommer säkert bli bra, blivit klippt och nu smetar hon i en fin gegga! sen blire slingor och ehh NI FÅR BILD SEN!!
när jag kommer hem blire att pack inför imorgon och göra läxa!!
ingen bild för är inne på mobilen!
ses
verkar inte bli så bra uppdatering! menmen slänger kanske in fler inlägg sen från mobilen, för blir nog här ett tag.. haha









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin