Alicelindstrom

Samlat pant

Känns som evigheter sedan jag satt vi en dator! fast det var bara sen i torsdags!
igår när jag kom hem orkade jag inte skriva något, sen idag har jag varit ute och samlat pant i två timmar!
några sopsäckar blev det ;)
nu ska jag inte göra något fram till typ tre då jag ska äta och sen åka på match!


gammbild

skönt att det är helg, men det är mycket att göra ändå!! har det så lyxigt så är ledig på måndag!
kramkram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin