Alicelindstrom

Saknar Mallorca

Har suttit och kollat igenom lite från arkivet! hittade massa saker som jag saknar!!
en sak som jag saknar är Mallorca, saknar även sommaren!
är ju inge större fel på vintern..
massa bilder från Mallorca:







Är faktiskt ganska trött, men kan inte sova för folket ser på tv uppe, och jag sover i "gillestugan" eller vad det heter, och här finns ingen dörr!!

imorgon har jag bestämt att jag ska testa mitt nya objektiv som jag fick, tog typ fem bilder med det i torsdags. sen har jag inte hunnit!

sov gott alla söta läsare


Malva

- Ja, hur har ditt lov vart? :)


blogg: http://mkdn.blogg.se/
Malva

- Jaha, just det. Så den här veckan har du bara vart i skolan? :-)


blogg: http://mkdn.blogg.se/
Frida

vilka härliga bilder!

är det du i poolen?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin