Alicelindstrom

Mitt nya rum

Här kommer äntligen bilderna på mitt rum, vi tapetserade ju om förra helgen!








New York - fototapet ♥

just nu ser mitt rum såå väldigt fint ut, men om några veckor kommer det nog säkert inte vara lika städat!
men ska försöka!!
ska köpa lampor senare när vi hittar någon, och spegel och annat ska upp på väggarna när jag bestämt vart!

vill ni ha mer bilder, eller video så säg till!!
kommentera
kram

Anonym

gud vad fint, härlig tapet! vart är den ifrån?

Anonym

när avslutas din tävling?

Anonym

när avslutas din tävling?

Anonym

när avslutas din tävling?

Anonym

när avslutas din tävling?

Lovisa

vart har du köpt kudden på sängen? :)

Tovan

awsome de blev :D

sv: haha <3


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
Anonym

hallooo, vad har du köpt kudden på sängen!? :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Alice - Bilderbyalice

hejhej du som hela tiden frågar vart jag köpte min kudde!

det skulle vara mycket lättare för mig om du skriver din mejl eller din blogg (om du har) annars är det ju liiiite svårt att svara jue!

/ Alice - bilderbyalice.se (min blogg detta)


blogg: http://bilderbyalice.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin