Alicelindstrom

Mina presenter



Tröja
Volymtång
OBJEKTIV ♥


50mm ♥

tack :D
kramkram
nu blire glass, fick sms från pappa! sitter typ fem meter från köket i mitt gammla rum, HAHAH han skrev:
dax för glass i stora lass. kom till köket!
bäst att jag går nu ;)
ses
och jaa, vet att awsoma stavas awesome, men har mitt egna ord!! :D såå kåååå

Felicia ♫

sv: följer dig ;)


blogg: http://feliciadimitri.blogg.se/
Frida

åhh vad roligt att du fick ett objektiv!! är det bra??








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin