Alicelindstrom

Mello tårtan från femman

Suttit och svarat på lite frågor nu sen jag kom hem!
har delat upp frågorna i tre delar med, Bloggen, Personligt och Foto/Övrigt.
var en massa saker ni undrar, men det är ju bara roligt! nu ska jag snart se på tv. sen måste jag packa gympaväskan! vi har skidor imorgon, hoppas att det är lagomt varmt!

lovade ju att visa bild på tårtan! denna är från femman, första året vi var med i tårttävlingen!
då gick vi vidare från klassen till final! som ni kanske ser så är det Melodifestivalen! mobil bild ^^
fjol årets tårta har jag ingen bild på, hade alla dom i min gammla mobil! ^^

ses

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin