Alicelindstrom

Macarons

Har bakat macarons hela eftermiddagen! nu är jag trött och ska bara sitta vid datorn fram till maten!
Fotade min små mästervärk!





Fyllningen brukar jag ha sylt smak på, alltså typ hallon eller jordgubb!
men idag testade jag en ny sak. Coca Cola !!! tror det inte blev så bra, tur att jag bara gjorde en med den smaken!
använde sån cola som man har till soda streem!

kram

Anonym

vilket recept använder du?

Therese

vilket recept använder du?

Therese

vilket recept använder du?

Alice

Asså såna ser så goda ut men hur smakar dom?(säg inte bara att dom smakar gott)=P

ungefär...

fin blogg


blogg: http://bealice.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin