Alicelindstrom

Lååångt inlägg

Hejhej, sitter här och segar mig fram genom datorn!
skickat ett sms till pappa att internet segar sönder, han är ju i USA och där är ju klockan efter sju någon gång. inte konstigt att han inte svarar..
ska snart ta på mig tjockis kläder och gå ut i kyla på en foto promenad! solen skiner och allt.

jag och en vän på facebook:
- välkoen till facebook jag heter wilma, vad heter du? <3
- hej, tacktack, jag heter Alice! känn jag dig? vill du bli min vän? <3
- mig känner du inte nej, klart jag vill bli din vän! <3
- Alltid kul med nya bitchar i kompislistan :) <3
- hej vän :D
- jaaa , dom smuttsar ner den! men jag gillar ju att städa som tur är! ;)
- HAHAHHAHAHA.. LOL, men hej <3

fick även en kommentar, vill bara säga att jag inte vet vem du är!
får ofta kommentarer från olika personer där det står " du vet vem" eller liknande, jag har faktiskt ingen annin om vem! så personen som skrev:
du vet vem <33333 om Frågestund:
Hur länge ska du ha kvar ditt lila underhår? Tänker du färga om? :* <3
du kan ju vara gullig och kommentera ditt namn

nu ska jag ut, ses


Johanna

Veckansblogg är nu avslutat, kika in för att se som det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/5-februari-2012-veckansblogg.html#comment


blogg: http://johannasperspektiv.blogg.se/
ping lowhngren

tack så mkt!^^<3, ja vet iten chill me kompisar kanske plugga vet itne än ;D


blogg: http://pinggirl.blogg.se/
Wilma

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAAHAHH!<3








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin