Alicelindstrom

Fettisdag

idag är det ju semeldagen/fettisdag/fetisdagfetisdagen/semelfetisdagen/fettistisdag , vad säger du?
själv säger jag nog fettisdag! nejj bara för att jag skrev det blev jag sugen på semla!
ska nog äta en senare!
har inte hunnit gjort så mycket mer idag än skolan! blir väl att fortsätta med rummet idag!


Jag idag, mobba inte min förmåga att rita semlor...
och jaa, spegeln står på golvet, har inte sattit upp den än. nu ser ni lite av rummet..

xoxo - Alice


Anonym

sv: eller hur :D


blogg: http://hannalovisasol.se
elsi

hej sötnos!

följa varann via bloglovin? :)


blogg: http://elsis.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin