Alicelindstrom

Döskallegrottan

Hemma från det ISKALLA ute! delade ut lappar i 60 (!!!) brevlådor!
nu snackar jag sakjjjp sen blire väl läxa!


fotad med min gammla digitalkamera!
vacken gammal bild från fjälls! Döskallegrottan heter detta ställa som är sådära lagomt kul!!!
älska att åka bob upp på fjället efter skoter och sen fullfart ner!!
och att åka påse nerför en brant backe! allt detta skojja kan man göra i döskallegrottan!
guud vad jag saknar det! 

ska käka snart
kram 

Maja

sv: ögonen är inte alls redigerade!? :o Bilden är förstärkt o då ser det ut som jag har gjort dom blåa. men de har jag inte. om du kollar på min header också så ser du att jag inte ahr redigerat dom.


blogg: http://mojoking.blogg.se/
CLARADISA.BLOGG.SE

allt bra ikväll? c:


blogg: http://claradisa.blogg.se/
louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!


blogg: http://laakinoiise.co.cc







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin