Alicelindstrom

Den vanliga måndagen

seg uppdatering idag, joo jag vet! men det är måndag!
då hinner jag bara komma hem innan jag ska göra mat och käka och sen åka på träning!
Hemma från träningen nu och har nyss svarat på lite kommentarer, ska kolla bloggar och sen måste jag packa sakerna till imorgon då det är tårttävling på skolan!!!!!! VI SKA VINNA TJEJER!!!


jag och bellis :) hon är såååååå gulli!!!

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin