Alicelindstrom

Bingo

Hejhej alla min läsare eller alla som ser detta!
Nu hade jag tänk att skriva lite vad jag tycker om Bingo
jag brukar faktiskt inte spela det, mer än i skolan då vi ibland har kört bingo på spanska eller engelskan eller något! ibland händer det att jag ser på bingo på tv. typ sån som det är dagen innan julafton!
uppesittar kväll (åhh kommer och tänka på julen nu...)  sånt är faktiskt ganska skoj att se på ibland om det inte finns något annat!
eftersom att jag sällan har tur i spel, och aldrig spelar bingo, har jag aldrig vunnit på det ^^
eller har säkert gjort det i skolan eller när man var mindre, men aldrig riktigt serriöst!
alltså när man vinner mycket pengar och sånt!!
alltid när jag tänker på bingo kommer jag att tänka på såna färgglade tugummikulor!
hahaha liv, det hörde ju inte riktigt til saken!
brukar du spela Bingo?


tycker bilder var bara för gulli!!

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin