Alicelindstrom

Vad vill ni se?

Jag har ju en kategori med blogg design tips, inte uppdaterat den på super länge och fattar nästan inte ens själv vad jag har skrivit. Har skrivit om några inlägg, ska fixa resten och självklart lägga till nya (när ni berättar vad jag ska visa) Ni hittar den kategorin om ni klickar här
Döpte även om den till "design & redigerings tips" såå ifall jag lägger upp något redigerings tips så hamnar dom också där!
foto tipsen hittar ni i min dropdown meny under foto.
 
nu ska jag stax sticka på match igen, vi vann första. ifall någon ville veta alltså!

alexandra

sv: allt bra med mig, du då? :)


blogg: http://alexandrastorys.blogg.se
Meia Lindholm

bloggdesign tips eller photoshop tips :)


blogg: http://meialindholm.blogg.se/
Anonym

hur man får menyerna och de genomskilniga! :D har alltid undrat! :)

Svar: jaaa bra idé, det kan jag visa!
Alice Lindström

maja

Din header är jätte snygg! påtal om header, jag får upp header bilden 2 gånger i rad , ska det va så? :) Jag skulle vilja att du har en sminkvideo om du visar bra puder, läppsift mm :)


Svar: tack sötis!neej, så ska det ju inte vara (om man inte vill ha det så) om du ska ändra det så gör du det i din stilmall.
okej jaaaoopp det kanske kommer någon gång!
Alice Lindström

Klara

Sv: allt är bara bra med mig, själv? :)
Vill du göra Bloglovinbyte?


blogg: http://photoplanet.blogg.se/
Engla

Insperationer till blogg designer eller aa typ.
Sen hur du lägger in flera bilder i varann så som liksom sjunker in i varann på ett "mjukt" sätt(: och hur du gör bildspel x) mitt fungerar aldrig..
Kram(:

Svar: ohh inspiration till bloggdesigner är jag nog inte så bra på, har ofta ingen inspiration själv!hur menar du med att dom sjunker in i varann? skulle du typ kunna länka en bild som är så?
bildspel i photoshop eller i koder?
Alice Lindström

Meia Lindholm

Ja. Fotograf tips hur man fotar med en bra vinkel på vissa saker kanske? :D


blogg: http://meialindholm.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin