Alicelindstrom

kommer inte på rubrik

Vem vill lixom inte blir multi miljonär? eller varför inte miljodär? finns det ens?
ajja finns ju såklart många sätt att leva lyx liv, med massa pengar!
man kan ju såklart råna en bank, affär och sånt
! men alla kanske inte har "tid" med sånt!
finns ju dom som spelar på Cason. Där finns ju massa saker som Roulette, Blackjack, holdem och massa fler! 
jag är ju för ung för att spela på sånt. men varför inte satsa på det när man blir äldre?
om jag inte gifter mig rikt, alltså inte har tur i kärlek får jag hoppas att jag har det i spel!

hold’em spelar man som andra pokerspel, men en kortlek. Varje spelare vid bordet spelar enbart mot dealerns hand. Spelarna satsar pengar initialt, och man har även möjlighet att göra ett separat bet för vad som kallas AA-bonus, alltså om man får par i ess eller högre.
Denna bonus kan endast betalas ut när de tre gemensamma korten har lagts upp på bordet, inte senare än så.


Anonym

intressant inlägg!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin