Alicelindstrom

Chill dag

Var i skolan idag. Var rätt så chill, vi såg på filmer och städade mest! imorgon har vi filmfestival (man ser en film för och en efter lunch) och på fredag avslutning! Lyllo alla er som redan har lov!!
 
19 december idag, betyder alltså att jag har 4 luckor kvar! kännde som nyss jag la upp den första luckan!
är det något speciellt ni vill ha i dom fyra som är kvar? hade tänkt att inte ha nå mer tävlingar! för man hinner ju inte få sakerna innan jul. lämna ton med förslag!
 
 

Therese

Filma ditt rum! :D


blogg: http://theresefotar.blogg.se
wilma

vad du är gullig








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin