Alicelindstrom

tjenare alla. Nu är vi i lomsjön och jag m...

tjenare alla. Nu är vi i lomsjön och jag mobilbloggar som ni ksk ser. Vi kom hit vid halv elva, då satte vi upp allla tälten och sånt. Sen åt vi och nu har vi haft lite fritt. För en stund sedan körde vi typ som en tävling. Hmm vet inte vad jag mer ska säga. Det är ganska varmt ändå, men kommer säkert bli kallt senare. Jag har värdens största sovsäck. Haha det har hänt en massa haha men orkar inte skriva mer nu, skriver väl mer sen. Hihi byee


Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-19.html



missa inte heller en annan awsome tävling jag har som du hittar här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin