Alicelindstrom

Stolt tredjeplats

Nu är jag hemma från pumpa finalen :D vi kom på tredjeplats med våran lillgubbe :D
den vägde 11,9 kg!! coolt vaa??
ifjol vägde den typ 4.5 kg. så lite mer iår. *stolt* är ju jag som har vattnat den och tagit hand om den.
nu är det bara att vänta tills Halloween då den ska bli en pumpa HAHA det är den ju redan men en sån dära halloween pumpa.
ni får en bild pokalen:

Just nu står den i vårat glas skåp :)
ska träna spanska nu, vinnaren kommer upp idag :)
kram (:

Annie

Grattis! Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna valfritt smycke :D http://annieelise.blogg.se/2011/september/vinn-valfritt-smycke-fran-smyckenbyse.html#comment


blogg: http://annieelise.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin