Alicelindstrom

Regnar

Hej alla, ett skit snabbt inlägg :)
eller kom på att det är ganska lungt, men iaf så idag har jag varit i skolan, konstigt va??
nemen där hände det typ inte så mke.
På SOn imorse fick vi se en film, det var as chill, :D handlade typ om någon klass som åkte flyg och det kraschade blabla, bätter än att joba iaf :D
lunch rasten idag var as dryg!!! en och en halv timme!
jag satt på golvet i kapprummet och lyssnade på musik i typ 45 min, vist låter det kul -.-
ne nu ska jag strax äta och sen åka på träning, vi ska ha terori inne, skönt för det SPÖ regnar!
och just df hade jag ingen ute gympa idag :) vi hade kontition inne typ ist för att sproinga 4 km.

kram (:

vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hallå där sötis:) Vinnarna av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya omgången ;) Klicka bara på länken här under för att komma dit :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/september/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin