Alicelindstrom

Pumpa final idag

Godmorgon, söndag idag dåee. idag ska jag kanske på stan, jag vet inte riktigt men jag får se.
och sen ikväll är det ju pumpa final. känns coolt att säga det, ingen fattar vad man menar! haha
men för er som undrar så ska man ta sin pumpa och åka och väga den, och den tyngsta pumpan vinner.
lätt va?

våran pumpa + växt för en vecka sedan :)
förlåt så jätte mke att vinnaren inte kom upp igår, det blev lite trasligt men nu ska pappa hjälpa mig har jag bestämt.
kram (:


Tovan

Lycka till<3<3<3


blogg: http://ekotovan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin