Alicelindstrom

Orientering i SPÖ regn

hej alla, åhh herregu vad det regnar!! tror vi kommer bli översvämmade snart.
idag hade jag idrott, när vi bytta om och så regnade det inte, kanske lite men ajja
vi hade orientering, då skulle kan sätta upp en kontroll sen hämta en annan, jag och maja n satte upp 13 och hämtade 5 tror jag :p
men när vi nästan var vi 13 SPÖ regnade det, man blev dyng sur, och där sprang vi vid vägen, haha alla bilar stirrade typ på osso :p
men sen skulle vi hämta en i skogen!!! mys med skog+vatten=LERA!!!!
hade mobilen med mig, man skulle det typ, så fotade lite på vägen, mihihi

Vadå regn?


Haha maja och jag, igga mig,
älskar dig maja <3 vi är bara liiiite blöta .


mys skog


nejdå man blev inte lite blöt om fötterna.
hahahahhhaahha

kram (:

Marinda :)

Haha ! ;) När jag orgenterade så sprang jag hem till min mormor & morfar med en kompis ! ;) Vi kom inte alls sent ! Fast vi tog 4 stämplar på vägen ! :DDD


blogg: http://marinda.webblogg.se/
Lovisa - loooi.blogg.se

Orientering äger!! :)


blogg: http://loooi.blogg.se/
bästis :D

mobbning :(( <3333

Älskar dej meeddd <3333333


blogg: http://majaanorberg.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin