Alicelindstrom

Nya skor och munk

Hejsan alla, har inte bloggat tidigare idag, men jag har varit på stan en snabbis, köpte skor, typ höst skor som jag ska börja ha sen när det blir lite kallare, köpte även en munk, en sån dära hår munk, älskar den redan :D
kanske lägger upp bilder på dom sen (:
det är ju typ barnens dag här, så det var stånd hela torget, mamma köpte ost, taskigt jag gillar inte ens ost :p
nu ska jag inte göra så mke, men tror jag ska fota, kör med nya objektivet :D åhh den är skit bra, tack pappa igen (:

kram (:

Tora (Foto)

Fin blogg! :)


blogg: http://toraferm.blogg.se/
Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-39.html#comment








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin