Alicelindstrom

Hopp

tjenare bloggen, har nyss sett en film. Hopp, den var gulli :D
bara för att jag nu har fått en låt på huvudet så kan ni få höra den :D



yeyy haha

nu ska jag typ se lite på tv och sen ska jag sova! :)

ni glömmer väl inte att man kan anmäla er till min tävling fram till klockan 23.59 :D
var med i en utlottning av valfritt smycke.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL INLÄGGET

imorgon kommer vinnaren upp, vet inte hur jag ska göra, vad tycker ni?
antingen lottar jag fram vinnaren på datorn med hjälpa av random.org, eller ska jag skriva alla på lappar, och dom som har skrivit om min blogg kommer då finnas på tre lappar.
sen lägger jag alla i en låda och drar en,kommer då att filma, kommentera vad du tycker :D

kram (:

Alice

Jag tycker den där låten är superduperbra! Och filmen är också superduperbra! :D

Nathalié - Tävlingar i bloggen!

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié


blogg: http://yarp.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin