Alicelindstrom

hemma från skolan, borta match ikväll

IHej bloggen, bloggar från surfplattan nu. Jag ska nog strax äta för jag har borta match ganska långt bort. Idag i skolan var det typ som vanligt. På gympan hade vi typ orientering teorogi (stavning) vi skulle typ ha haft orintering på ip, men det regnade typ. Så ist satt vi inne och lyssnade. Har typ inget mer att skriva nu, väntar bara på att mamma ska komma hem och fixa mat. Haha vet inte vad jag ska äta.vet inte när jag kommer hem från matchen men typ kanske vid åtta. Så jag kommer nog kanske inte blogga då. Men bloggar väl imorgon annars. Glöm inte min tävling. Ni hittar den i inlägget här under. Byee

Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-69.html#comment








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin