Alicelindstrom

Fredag, yes nu är det helg

hej alla människor.
hemma från skolan nu, eller vi slutade tre idag och sen så stog jag och några kompisar ute och pratade i typ en timme, så jag kom typ hem för ett tag sedan :p
hade ju skolfoto idag i skolan, haha såg säkert helt fail ut på bilden, gör det jämt!!
och jag fick sitta ner! har alltid gjort det fast inte i ettan :p
men nu ska jag ta och exprimentera lite ;D ska se om man på något sätt kan koppla in datorn i keyborden, annrars så ringer jag pappa!! HAHAHA :p
hade tänkt att cykla på Frendo idag, men just nu spöregnar det!!
men ajja får hitta på något annat.
byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin