Alicelindstrom

Förlåt för dålig uppdatering

Tjenare bloggen, förlåt för jätte dålig uppdatering igår. men det var så att jag var i skolan, där var det som vanligt! men fick ett skrattanfall på spanskan. Haha en sa ba: jag går och dricker vatten, och min fröken trodde han sa Harry Potter!!!!! HAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAAH
sen efter skolan var jag med maja, och sen vid halv 6 hade jag träning, och efter träningen åkte jag och maja på stan, tjej kväll vare ju igår vettni. då var typ klockan halv 8 när vi kom dit, sen vid halv tio åkte vi hem ^^
nästan alla i laget skulle på stan :p
men för en stund sedan kom jag hem från skolan (: idag är det ingen träning eller något, så då får man väl göra läxa!! haha nemen får se vad jag hittar på.

byee

Lina

Fin blogg! Allt bra? :)


blogg: http://linalundbergh.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin