Alicelindstrom

BlackmossenboyZ

sitter just nu och läser Blackmossen, står i rubriken med skitsamma.
tycker faktiskt att det är riktigt grymt!!!!! fler som gillar blackmosse gänget eller är jag ensam?
imorgon så äre skoljoggen :s kommer nog aldrig ens komma runt båda sjöarna (ca 7 km) tycker det var lite taskigt att vi har gympa och sen lunch och sen ska springa!!
nee nu ska jag nog göra lite läxa, måste bara fundera ut vilka läxor vi egentligen har...
sen kanske jag tar med min kamera på promenad!! ^^

var länge sedan jag la ut en bild, sorry, men skulle hitta en som passade inlägget så det blev denna...

haha tänker på Alex när jag ser han :p
ojj versta bleckmosse inlägget det blev, så nördig är jag ju inte..


Anonym

oopsie, fel omgång! anmäl dig här istället:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-289.html#comment

Emma

Jag vill bara säga att jag gillar din blogg och du fotar jätte bra men jag undrar och du kan lägga upp lite mera blider i din inlägg.Blir mkt roligare att läsa då.

Kram


blogg: http://rosettensemma.blogg.se/
Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin