Alicelindstrom

Bravo apelsinjuice

Tjnare alla, hemma från skolan nu, hade sånt dära "lärakännasamtal" hahha var faktiskt inte så hemskt som jag trodde.. idag hade vi matte prov i skolan :O haha men jag överlevde, bra va?
Idag i skolan hade jag piano, haha fick skrattanfall då. Piano läraren ville veta min typ favvo musik och band, sen sa jag vad jag lyssnade på han ba:
- Lyssnar du på sånt? :O :O :O :O :O
- Japp
- Jaha det viste jag inte :O
HAHA skrattade då HAHA

↑kul att veta
Igår var jag med Tova och Sarah, vi såg på hockey, hade tydligen dom kanalerna fast jag inte viste det :P haha kunde inte ens hitta dom, grymast man är ^^ sen typ fikade vi och så.
Sen så när dom skulle fara höll vi på att skratta sönder, vi satt ute typ en halv timme kanske? och smsade med lite folk HAHA

snygging bild från igår ^^ haha fotade fler men vet inte om dom vill komma upp på bloggen så ni får nöja er med denna :)

Skulle fota min frilla imorgse för att se om et blev bra :p så ni får se den bilden nu. Haha
ni ser även min outfit lite dåligt, mjukisbyxor + tshirt

kram (:

Z E I N A B ♥

Kolla in min blogg

har frågestund , passa på att fråga vad du vill ! :D


blogg: http://zeinaabs.blogg.se/
Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Vill du ha fler besökare?

Kommentera då detta inlägg minst en gång, men gärna fler:



http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/15/6238820-tavla-om-en-goodiebag-i-goodiebagfinalen/



Så får du en länk på min blogg vid tävlingens slut som tack för hjälpen! :)


blogg: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Wilma [FOTO]

HURFAN GJORDE DU KNUTEN FÖRRESTEN? VIDEO!!<333333333333333333


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin