Alicelindstrom

Stan idag

Hej alla, helg nu om ni har glömmt det. Men iaf idag ska jag på stan. Aka typ köpa skor och lite annat. Så jag tror att vi alldeles strax ska fara.
fick en kommentar igår om jag kunde lägg upp bilder på mig själv när jag var liten, eller bilder som jag fotat när jag var minder. javist kan jag det! har laddat upp några bilder nu, och jag har funderat på att ordna dom efter år, så typ det blir flera inlägg. ett 2009, 2010 osv.
får se hur jag gör.
ne nu måste jag fixa mig klart.
byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin