Alicelindstrom

Save the earth it's the only planet with cupcakes

Nej nu orkar jag inget mer, skulle ju träna engelska men finns å sjuuuukt många andra saker som man kan göra som är MKE roligare! orkar inget mer nu, får hoppas på att provet är lätt så jag klarar mig hyfsat ;)
Just nu chattar jag med polersch facebooockar och denna låt här under låter ur mina hörlurar.

strax blire träff med TVn om den har något bra att visa annars så blir det väl ENGELSKAN nej det är faktiskt uteslutet.

kram på er, kännde mig på ett flummh hummör, så ursäkta inlägget. HAHAA
Rubriken, jaa fråga mig inte varför!! haha har en tröja där det står så, mihihihii

Anonym

Hej, smyger in här på din jätte fina blogg!

Fina foton os.v, allt bra med dig sötnos ?! :)


blogg: http://naattisplace.blogg.se/
Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :D

haft en bra start på veckan? :)

kram, http://hannalovisasol.se

Anonym

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin