Alicelindstrom

Sakerna från USA

Här kommer bilder på sakerna som jag fick av pappis idag när han kom hem.
Fick kommentar om jag kunde lägga upp det så, japp här är dom:

På bilden:
Hörlurar, 3 tröjor, kanin godis till Bella.
Tröjorna kostade ca 49:- st, BILLIGT!! så fick flera :D

Hörlurarna passade tydligen inte min mobil -.- men just nu håller pappa på att fixa det!! :D yeyy
Han fixade även skor som han beställde till sitt hotell men dom hann inte komma, men någon gubbe som är i usa just nu kanske tar hem dom sen :)


Älskar den tröjan!! HUR SÖT SOM HELDST!!
ser ni vad det står på den? annars står det: Save the earth It's the only planet with Cupcakes!!!
och ni som inte vet vad det betyder så betyder det: Rädda jorden, det är den ända planeten med Cupkakes.


Bella fick cupcakes, alltså kanin godis! hon tyckte om dom.

Pappa köpte typ även fler saker som var till familjen, som typ kakdeg som man bara ska köra i ugnen, en IPAD (!!!) till typ mamma eller sig själv, fast tror jag kanske lånar den ibland... fast vi har ju redan en surfplatta, men ipade är KLART mycket bättre!!
tror han köpte fler saker men det var lite, och om en och en halv vecka åker han igen :(

kram (:

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad söta saker! :D


blogg: http://adaras.se
Lovisa♥

nu är dagens blogg utsedd, så kolla in om du vann!



Direktlänk:

http://cutielollipop.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnareny-omgang-4.html#comment



Va gärna med igen oavsett om du vann eller inte :D



fin design!


blogg: http://cutielollipop.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin