Alicelindstrom

RUBRIKEN SKA STÅ HÄR - joo jag vet

Godmorgon folket. just nu känner jag med helt förvirrad, vet inte vad klockan är. Undra om datorn stälde om sig auto?
åhh det är så underbart att känna att det är söndag och att man får sova ut imorgon också !!
Idag ska jag kanske vara med kompis? annars så kanske jag fotar eller bakar, får se vad jag orkar!

kramisar

Wilma [FOTO]

SV: Står på Canon.com att den inte gör det om jag förstod det rätt :s<3333

Är ju onödigt att köpa och sen funkar det inte<3333333


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: aa precis! Jag använder mest färgbomben :) Men när de lila börjar gå ut brukar jag använda: Directions Violet. Men då blir den lila färgen lite mörkare


blogg: http://epicfaiil.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin