Alicelindstrom

Pingis

Helluu världen.
Idag i skolan var det som vanlig, på idotten var det mega roligt för vi körde killerboll bara tjejerna men sen kom killarna och då blev det tråkigt. Då gick jag och några tjejer. hihihi
och på engelskan spelade vi teater, eller först skrev vi en och sen spelade vi upp den. Våran var ju lätt bäst, haha skojja men satt och skrattade sönder när vi skrev den. för det var lite mord..
sen på lunchen gick jag och maja hem till min mormor och spelade pingis :D

byee









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin