Alicelindstrom

Pappis handlar åt mig

Ville bara slänga in ett snabbt inlägg!!
pappis ringde nyss, han sa att han hade köpt kläder till mig :D hade gjort en lista men ingen av dom fanns, för sidan jag hade hittat dom på var en shop online sida och dom hade inte samma kläder i affären typ.
Men bad han köpa lite annat, han skickade en bild på dom så nu längtar jag!! det är 7kt billigt där!! 40 spänn för en tröja!!
hoppas att han även kommer hem med skor och hörlurar till mig :D längtar tills på fredag ^^
hihi nu ska jag se på TV

byee
snart klar med designen, bara lite små saker i menyn kvar. Kanske hinner klart imorgon!!!









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin