Alicelindstrom

Matte -.-

Hej alla fina, hemma från träning nu. Efter skoaln följde jag Tova hem. Vi hade as kul :)
vi skulle fota när man grät, så hade sminkat och och sen hedde vi vatten i ansiktet och sånt. Sen gick vi ut och fotade, jag sår typ sur ut i tre sek sen började jag gapskratta!!!! HAHA
Tova var lite bättre. Hon ska mejla över några bilder så ni kan få se ;)
nu ska jag fortsätta på matte läxan -.-
byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin