Alicelindstrom

Längsta ordet?

Hej bloggen, har ju inte varit så bra uppdatering i helgen, förlåt för det men nu är det ju måndag igen!
Åhhnej bara jag som integillarmåndagarsåmycketellerintealls?
haha kollade nyss vad sveriges längsta ord var, eller jag googlade, ett ord som kom fram var: Spårvagnsaktiebolagsskensmutsskutarefackföreningspersonalsbeklädnadsförrådsförvaltaren (86) någon som vet om det ordet finns? tycker om det ordet, inte för att jag vet vad det betyder men ändå! :)
just nu gör jag engelska läxan, sen ikväll blire UH med innebandy laget!! vi ska utvärdera helgen.
Idag på spanskan såg vi på film och fikade, det var nice

dåligt med bilder på sista tiden, har inte hunnit fotat nya,
byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin