Alicelindstrom

Fredag imorgon :D

Hej alla, hemma från skolan nu då.
Var en vanlig tråkig dag! ända bra var att vi fick börja en kvart senare på engelskan för våran fröken "satt fast" sa hon. Och på SOn idag hade vi ingen lärare. eller vi hade en sån dära hjälp sak men det räknas inte. Haha så då planerade vi en sak....
Kom nyss hem, ska fortsätta med designen efter att jag har tränat lite till eng och spanska provet nästa vecka.

byee









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin