Alicelindstrom

Elevens val - Internationelt

tjenare, hemma från träningen nu!
Det var väl som vanligt så inget mer att säga om det. Idag i skolan hade vi elevens val, det var temat internationelt. jag hade foto och redigering, var faktiskt kul!! man fick fota porträtt det var något med kvinligt och manligt och väst och öst länskt som jag inte minns. Jag fotade Tova. Bilderna blev ganska bra för det var tova på dom, haha nemen dom blev coola ^^
våran dags tidning här där jag bor var där och fotade, jag och några satt på golvet och då skulle dom fota det och blabla får se imorgon om det kommer något får våran skola!

ni kanske får se bilderna sen, måste ju såklart fråga tova. Men om jag får så kommer dom sen.

byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin