Alicelindstrom

Elevens val imorgon

Hej dålig uppdatering idag, joo jag vet!
Men har serriöst suttit och väntat i tre timmar medans min dator skulle uppdatera något -.-
tillslut fick vi stänga av den och då skulle den ladda massa annat! men nu funkar den igen!
idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske vara med kompisar om någon vill? annars så blir det väl att vara hemma och typ träna till prov och packa till imorgon!
nice att vi börjar halv 9 imorgon och att det är elevens val.

kram (:

2 tjejer 1 modeblogg

Fin blogg!

Besök gärna vår


blogg: http://piiffochpuuff.devote.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin