Alicelindstrom

Drar till umeå och DM nu ^^

Hejj alla, här kommer ett skit snabbt inlägg.
Igår var jag ju på fotbolls avslutning det var AWSOME. Först åt vi pizza, dom hade köpt 20 HAHA blev måånga över. Sen gick vi till hockeyn, och då skulle vi ha våra gula match tröjor för att tränarna ville att vi skulle vara med i TV, haha men vi blev inte filmade TUR!!
Idag var jag i skolan men åkte hem vid halv 12, ska strax åka till Gnistan och sedan visare till UMEÅ!! (:
skojj, kommer ju bli borta hela helgen :/ två matcher idag, två imorgon och en på söndag!
Önska oss lycka till!!
Har såklart med med mobilen så jag kommer att mobil blogga, (:

Önska oss lycka till
kram(:

Wilma [FOTO]

Ska du spela innebandy eller fotboll i helgen?<333333333333333333333


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
Marinda :)

Lycka till ! :)


blogg: http://marinda.webblogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin