Alicelindstrom

Bilder från förr - 2006

Nu börjar vi den långa resan tillbaka i tiden, ända bak till 2006
nejdå, det lät inte alls fail. Men nu kommer bilder från 2006 då jag typ var 8 år. Tror inte det är med min kamera dom är fotade, för då hade jag typ en Fujifilm med 2 megapixlar. Den var sämst. Men älskade ändå att fota med den. Tror alla bilder utom en är fotad med pappas kamera, men visa dom ändå för en av dom iaf har jag fotat :p (tror jag) alla dom bilderna fanns på min dator, vet inte varför men nu får ni se dom då vet ni lite vad jag gjorde på den tiden :p


Jag i Danmark,  tycker den bilden var cool, för jag gillar bakgrunden.


Danmark


Danmark


?

Nästa år kommer imorgon, kram (:

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin