Alicelindstrom

Vanlig måndag

Tjoo polers, just det jaa vi har ju redan diskuterat det dära med vänner flera gånger.
Orkar inte skriva om skolan för det var trist. Nä jag kom hem vid halv fyra lagade jag mat sen åt jag och for på träning. Efter träningen var vi kvar i en halvtimme och hade matchgenomgång från matchen i lördags. Taggar sundsvall på söndag !!!

Nu sitter jag med engläxa, orkar inte göra den, snart komemr nog mamma och erik hem :)
har fortfarande inte fixat bilder, men hoppas jag hinner imorgon :D

xoxo Alice

Anonym

sv: jag gör dem i photoshop CS5 :)


blogg: http://hannalovisasol.se
Anonym

sv: tyverr inte :)


blogg: http://hannalovisasol.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin